Zoom přihlášení
Připojit se ke schůzce Zoom je rychlé a snadné. Pokud nemáte se ZOOM zkušenosti zkusíme zde objasnit více informací. Nebo lze na internetu najít přípané i nějaké vidonávody.
Den před konání semináře Vám přijde na e-mail pozvánka.
Protože aplikace ZOOM.us nemá lokalizaci do češtiny, mohou se hodit následující návody a postupy pro prvotní instalaci a zprovoznění služby a následné používání.
K aplikaci Zoom budete potřebovat:
- Počítač nebo mobilní telefon s mikrofonem a reproduktory či sluchátky. Pokud byste chtěli využívat video-hovor), budete ještě potřebovat běžnou webovou kameru
- Stabilní internetové připojení k počítači
- Naistalovat si bezplatnou verzi softwaru aplikace – pouze před prvním přihlášením. Zde jsou dvě možnosti:
a) při prvním přihlášení vás aplikace vybídne k naistalování programu, zabere vám jen několik minut času. Takže se přihlašte s malým předstihem ať nepřijdete o začátek konference.
b) pokud sázíte na jistotu a jste rádi připraveni dopředu, naistalujte si předem pomocí linku: https://zoom.us/download#client_4meeting
Připojit se ke schůzce můžete několika způsoby:
Otevřete si pozvánku, která Vám bude zaslána emailem. Najdete zde link, který odkazuje na schůzku přes zoom, většinou je v podobě http://zoom.us.... Na link pouze klikněte a nechte se vést dalšími kroky. A nebo si jen otevřete již nainstalovanou aplikaci Zoom
Objeví se vám okno jako níže. Klikněte na políčko „Join a Meeting"
Po přihlášení do schůzky:
Vložte číslo místnosti (MEETING ID). Jedná se o číselný kód, který zkopírujete a nebo přepišete z emailové pozvánky ID schůzky. Jedná se o devíti-místný kód, např. 631-631-6310
Napište vaše jméno (YOUR NAME). Nemusíte psát vaše celé jméno, vyberte si jak chcete, aby vás ostatní účastníci schůzky viděli (např. JANA). Pokud budete chtít, můžete nechat aplikaci, aby si vaše jméno zapamatovala i do budoucna, pak zaklikněte okénko „Remember my name for future meetings"
Ve stejném okně můžete též zablokovat vaše audio „Do not connect to audio" a nebo video „Turn off my video". Pokud okno zaškrtnete, budou tyto funkce vypnuty, ale můžete si kdykoliv hovoru následně změnit přímo na hlavní ploše aplikace.
Pokud jste se zadáním hotovy, klikněte na modré okénko „Join"/ Join Zoom Meeting
Objeví se další okno, kde jste vyzváni zadat heslo (PASSWORD). Toto Vám také přijde v emailu.Opět přepište a nebo překopírujte do okna. Stiknutím okénka „Join" potvrdíte a jste v konferenci
Už jen poslední krok, na obrazovce se vám objeví obrazovka s dvěma poli, vyberte „Access with audio".
Pokud budete chtít během hovoru aktivovat/deaktivovat mikrofon, zmáčkněte obrázek mikrofonu v dolní části vaší obrazovky (platí i pro video, ale jak jsem psal, nebudete potřebovat a nechte si vypnutý).
Pokud budete chtít na něco během schůzky reagovat, využijte funkci Chat. V dolní části obrazovky zmáčkněte obrázek Chat. Napište zprávu. K odeslání použijte klávesu „Enter". A nebo emotion (obrázkovou ikonku), v dolní části obrazovky – klikněte na bublinku s obličejem (smajlík), vyberte který motiv chcete použít a stiskněte.
Doufám že Vám tanto návod pomůže překonat první kroky v používání aplikace Zoom.
V případě technických problémů (u webináře) na straně účastníka se registrační poplatek nevrací.