Politika integrovaného systému řízení

Hlavní strategií společnosti ENVItech Bohemia s.r.o. je poskytnout zákazníkovi co nejkompletnější sortiment zboží a služeb v co nejvyšší kvalitě. Našimi zákazníky jsou všichni ti, kteří chtějí monitorovat venkovní ovzduší, realizovat havarijní systém pro bezpečnost svých provozů, naplňovat literu zákona o měření emisí, ale také ti, kteří si od nás koupí jediné čidlo pro měření teploty. Všichni se mohou spolehnout, že naše dodávky a servisní služby jim zabezpečí výhodu perspektivního řešení na několik let dopředu.

Vztah organizace k zákazníkům lze vyjádřit několika hlavními body:

Spokojený zákazník je příslib další spolupráce
• Zákazník preferuje kvalitu produktu a kvalita je jednou z největších konkurenčních výhod
• Zavedený a fungující systém řízení kvality a ochrany životního prostředí je předpokladem pro bezproblémovou komunikaci se zákazníky a poskytuje jim záruku, že dodaný výrobek nebo služba dosahuje požadované kvality, se zaměřením se na ochranu životního prostředí

Společnost ENVItech Bohemia s.r.o. po mnoho let své existence neustále buduje a zdokonaluje svoji vnitřní strukturu, systém kontroly a řízení tak, aby byla neustále moderní a prosperující společností s pevným postavením na tuzemském i zahraničním trhu.

Společnost realizuje svoje dodávky a poskytuje služby na základě stabilní spolupráce se svými zahraničními partnery, dlouhodobých zkušeností, vyškoleného pracovního týmu a s maximálním důrazem na spokojenost zákazníka a ochranu životního prostředí.

Společnost si uvědomuje svoji odpovědnost za ochranu životního prostředí při své činnosti, proto prosazuje ve všech oblastech svého působení šetrný přístup k životnímu prostředí a dbá na dodržování všech právních předpisů a jiných požadavků týkajících se ochrany životního prostředí. Společnost tímto uplatňuje, udržuje a stanovením cílů a programů pro neustálé zlepšování dále rozvíjí systém řízení kvality ve shodě s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2016 a systém řízení ochrany životního prostředí ve shodě s požadavky normy ČSN EN ISO 14001:2016.

Praktické aplikování zásad integrovaného systému řízení vedením společnosti a všemi zaměstnanci je předpokladem pro uspokojování potřeb zákazníků, stabilního postavení na domácím a zahraničním trhu, zvyšování obratu, snižování provozních nákladů, zvyšování produktivity práce, zvyšování způsobilosti a výkonnosti zaměstnanců včetně jejich spokojenosti a zvyšování účinnosti řízení.

V oblasti řízení si společnost stanovuje následující principy:

Rozhodující pro kvalitu práce je hledisko zákazníka, kterému musí být poskytnuta nejlepší možná služba pro splnění jeho požadavků a očekávání
• Vysoká kvalita instalovaných a servisovaných celků je předpokladem ekonomické stability společnosti
• Každý zaměstnanec společnosti při své práci odpovídá za kvalitu a dodržování zásad ochrany životního prostředí, a tím je spoluodpovědný za prosperitu celé společnosti

• Společné zájmy ve vztahu k zákazníkům mají přednost před zájmy jednotlivých oddělení
• Prohlubovat vzájemně prospěšné vztahy s dodavateli
• Prohlubovat působení systému řízení ve všech oblastech činnosti
• Prezentací našich služeb na internetu, seminářích, konferencích, veletrzích a jiných odborných setkáních získávat prestiž společnosti
• Veškeré produkty a pracovní aktivity musí být v souladu s požadavky na ochranu životního prostředí

 

 

 

 


Dotazník spokojenosti zákazníků

Kontrolný kód

i
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti